veți primi o confirmare de comandă prin e-mail imediat ce aceasta este creată. Dacă nu primiți această confirmare, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail suport@mident.ro pentru a examina cauza neprimirii confirmării.
Prin card de credit – dacă plata cu cardul de credit nu a fost efectuată, înseamnă că, probabil, nu sunteți autorizat să efectuați plăți online cu cardul sau că valoarea comenzii a depășit limita cardului dumneavoastră.
Prin transfer bancar – puteți efectua o plată direct în contul nostru:
IBAN: CZ95 2010 0000 0027 0188 5170
Vă rugăm să folosiți numărul comenzii ca simbol variabil al plății. Comanda dumneavoastră va fi procesată și expediată numai după ce plata a fost virată în contul nostru.
- plata cu cardul în magazinul nostru online beneficiază de o siguranță deplină
- atunci când acceptăm carduri de credit folosim soluția 3D-Secure, cea mai modernă aplicație a asociațiilor de carduri MasterCard și Visa care facilitează efectuarea de plăți online sigure
- introduceți datele cardului de credit direct la bancă
- transmiterea datelor se face prin intermediul protocolului securizat HTTPS, care criptează informațiile
- niciunul dintre angajații noștri nu are acces la datele cardului dumneavoastră
Livrarea comenzii durează de obicei între 2 și 5 zile.
Da, toate prețurile afișate pentru produsele din magazinul online includ TVA.
Documentul fiscal reprezintă un bon fiscal în format electronic, pe care o veți primi imediat după expedierea bunurilor la adresa de e-mail introdusă în comandă.
Garanția este, bineînțeles, oferită. În cazul clientului final, oferim o garanție de doi ani, iar pentru companii și întreprinzători oferim o perioadă de 12 luni pentru orice reclamație.
Da, acest lucru este posibil, dar dacă comanda dumneavoastră a fost deja expediată, din păcate nu o puteți anula.
Ne pare rău, dar nu există nicio modalitate de a vă bloca comanda, deoarece sistemul nostru funcționează în mod automat.
Motivul pentru care nu vă putem anula comanda este că aceasta a fost procesată și deja expediată de către departamentul nostru de expediere.
Va trebui să așteptați ca produsele să ajungă la dumneavoastră, iar apoi le puteți trimite înapoi la noi pentru a obține o rambursare completă. Dacă doriți să faceți acest lucru, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail de îndată ce primiți articolele, astfel încât să vă putem transmite informațiile de returnare.
Cu toate acestea, toate costurile de livrare nu vor fi rambursate și veți fi responsabil pentru costurile de livrare.
Puteți soluționa totul AICI
Motive invalide:
Cumpărătorul a plasat comanda din greșeală sau nu mai este interesat – acesta este cel mai frecvent exemplu pe care nu îl putem onora dacă dorim să continuăm să oferim o valoare excelentă. Cumpărătorul ar trebui să se asigure că dorește să cumpere articolul înainte ca comanda să fie expediată, și nu ulterior. Odată ce o comandă este plasată, cumpărătorul încheie un contract obligatoriu din punct de vedere juridic cu vânzătorul pentru a cumpăra toate articolele din acea comandă
Cumpărătorul a găsit articolele mai ieftine în altă parte – cumpărătorul trebuie să se asigure că este pregătit să plătească prețul cerut înainte de a plasa comanda. După plasarea unei comenzi, cumpărătorul încheie cu vânzătorul un contract cu caracter obligatoriu din punct de vedere juridic pentru a cumpăra toate articolele ce fac parte din comanda în cauză.
Termeni și condiții generale pentru cumpărături în cadrul magazinul online: Termeni și Condiții
Multe dintre articolele noastre pot fi expediate din depozite diferite, astfel încât comanda dumneavoastră poate fi împărțită în mai multe părți. Veți fi întotdeauna notificat cu privire la aceste informații atunci când comanda dumneavoastră este expediată. Dacă aveți nelămuriri, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa de e-mail: suport@mident.ro
Vă rugăm să rețineți că putem efectua modificări ale comenzii dumneavoastră numai dacă aceasta nu a fost încă expediată. Acest lucru se întâmplă de obicei în termen de 24 de ore de la crearea comenzii.
Dacă doriți să schimbați ceva în comanda dumneavoastră, puteți face acest lucru în câteva momente AICI, sau puteți trimite un e-mail la suport@mident.ro.
În cazul în care comanda a fost deja expediată, nu mai putem efectua modificările solicitate.
Da, acest lucru este posibil, dar dacă comanda dumneavoastră a fost deja expediată, din păcate nu puteți anula comanda.
Ne pare rău, dar nu există nicio modalitate de a vă bloca comanda, deoarece sistemul nostru este automatizat.
Motivul pentru care nu vă putem anula comanda este acela că aceasta a fost procesată și deja expediată de către departamentul nostru de expediere.
Va trebui să așteptați ca articolul să ajungă la dumneavoastră, iar apoi îl puteți trimite înapoi la noi pentru a obține o rambursare integrală. Dacă doriți să faceți acest lucru, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail de îndată ce primiți articolul pentru ca noi să vă putem transmite informațiile de returnare.
Cu toate acestea, toate costurile de livrare nu vor fi rambursate și veți fi responsabil pentru costurile de livrare.
Motive invalide:
Cumpărătorul a plasat comanda din greșeală sau nu mai este interesat – acesta este cel mai frecvent exemplu pe care nu îl putem onora dacă dorim să continuăm să oferim o valoare excelentă. Cumpărătorul ar trebui să se asigure că dorește să cumpere articolul înainte ca comanda să fie expediată, și nu ulterior. Odată ce o comandă este plasată, cumpărătorul încheie un contract obligatoriu din punct de vedere juridic cu vânzătorul pentru a cumpăra toate articolele din acea comandă.
Cumpărătorul a găsit articolele mai ieftine în altă parte – cumpărătorul trebuie să se asigure că este pregătit să plătească prețul cerut înainte de a plasa comanda. După plasarea unei comenzi, cumpărătorul încheie cu vânzătorul un contract cu caracter obligatoriu din punct de vedere juridic pentru a cumpăra toate articolele ce fac parte din comanda în cauză.
Dacă doriți să aflați cum să reclamați sau să returnați produsele, vă rugăm să consultați pagina: Reclamații și retururi
Dacă ați descoperit daunele în termen de 48 de ore de la primirea pachetului, vă rugăm să contactați imediat compania de transport.
În alte cazuri, treceți la pagina de Reclamații și Retururi pentru a soluționa problema.