Da, toate costurile afișate pentru produsele din magazinul online includ TVA.
Documentul fiscal reprezintă o factură transmisă în format electronic, pe care o veți primi imediat după expedierea bunurilor la adresa de e-mail introdusă în comandă.
Garanția este, bineînțeles, oferită. În cazul clientului final, oferim o garanție de doi ani, iar pentru companii și antreprenori oferim o perioadă de 12 luni pentru orice reclamație.
Da, acest lucru este posibil, dar dacă comanda dumneavoastră a fost deja expediată, din păcate nu puteți anula comanda.
Ne pare rău, dar nu există nicio modalitate de a vă bloca comanda, deoarece sistemul nostru este automatizat.
Motivul pentru care nu vă putem anula comanda este acela că aceasta a fost procesată și deja expediată de către departamentul nostru de expediere.
Va trebui să așteptați ca articolul să ajungă la dumneavoastră, iar apoi îl puteți trimite înapoi la noi pentru a obține o rambursare integrală. Dacă doriți să faceți acest lucru, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail de îndată ce primiți articolul pentru ca noi să vă putem transmite informațiile de returnare.
Cu toate acestea, toate costurile de livrare nu vor fi rambursate și veți fi responsabil pentru costurile de livrare.
Puteți soluționa totul AICI
Motive invalide:
Cumpărătorul a plasat comanda din greșeală sau nu mai este interesat – acesta este cel mai frecvent exemplu pe care nu îl putem onora dacă dorim să continuăm să oferim o valoare excelentă. Cumpărătorul ar trebui să se asigure că dorește să cumpere articolul înainte ca comanda să fie expediată, și nu ulterior. Odată ce o comandă este plasată, cumpărătorul încheie un contract obligatoriu din punct de vedere juridic cu vânzătorul pentru a cumpăra toate articolele din acea comandă.
Cumpărătorul a găsit articolele mai ieftine în altă parte – cumpărătorul trebuie să se asigure că este pregătit să plătească prețul cerut înainte de a plasa comanda. După plasarea unei comenzi, cumpărătorul încheie cu vânzătorul un contract cu caracter obligatoriu din punct de vedere juridic pentru a cumpăra toate articolele ce fac parte din comanda în cauză.
Termeni și Condițiile generale pentru cumpărături în magazinul online: Termeni și Condiții
Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați.
- Pistacioo s.r.o.
- CUI: 09622501
- Sedlákova 965, 674 01 Třebíč
- suport@mident.ro